© 2015 helder&klaar All rights reserved | algemene voorwaarden | disclaimer | onderste twee foto's IKEA
Aan de slag
U weet niet waar u moet beginnen of de moed zakt u bij voorbaat al in de
schoenen. Daarom is het goed dat ik u hierbij help. Samen zetten we de eerste
stap. Ik geef  het zetje om in actie te komen. We gaan één of meer keer samen
aan de slag. In een periode van enkele weken of maanden ruimen we op, en
structureren we uw huis zo dat u zich er goed bij voelt. Ik kan u ook helpen met
het opruimen en structureren van een specifieke klus zoals een zolder, kast, foto’s
of administratie. Deze afspreken vinden plaats in blokken van 3 tot 5 uur.

Nazorg
Het kan moeilijk zijn om nieuwe routines aan te leren. Daarom houden we na
afloop contact ( 1 tot 3 maanden wekelijks tot tweewekelijks ) om de kijken of het
u lukt de nieuwe routines te handhaven of dat er nog dingen aangepast moeten
worden. Ook kunt u al uw vragen stellen. We doen dit telefonisch of per e-mail.
We kunnen ook indien u dit wenst een periodieke afspraak maken (bijvoorbeeld
elke 6 maanden of elk jaar ) om alles weer bij te werken en aanpassingen te
maken.
Werkwijze
Persoonlijk plan van aanpak
Tijdens een gratis kennismakingsgesprek hoor ik graag wat uw
wensen zijn. We kijken in uw huis waar de knelpunten zijn en ik
kijk wat de mogelijke oplossingen zijn. Ik verwerk deze
informatie tot een eenvoudig persoonlijk plan van aanpak.
Hiermee ga je de chaos in je huis (en hoofd) te lijf.
Marije Ruijtenberg - van der Kaap
mail naar     info@helderenklaar.nl
tel:  06 -15128258 of 
0113 - 851783
bol.com Partner
Algemeen Image Banner 234 x 60
vtwonen.nl
BLOG
Marije
helder&klaar | hulp bij opruimen | Professional Organizer