© 2015 helder&klaar All rights reserved | algemene voorwaarden | disclaimer
Klik op de Linked-in button voor mijn volledige cv.

Over

In persoonlijk heftige perioden kan het moeilijk zijn om je huis opgeruimd te houden omdat je er geen tijd voor hebt, je wel andere dingen aan je hoofd hebt of het fysiek niet kunt. Ik begrijp dat het je niet lukt en dat het misschien moeilijk is om te beginnen of om hulp te vragen. Je hoeft je niet te schamen voor je huis en spullen. Ik kom je graag helpen.

Heb je alleen een zetje nodig of wil je hulp bij het organizen van je hele huis? In een gratis kennismakingsgesprek kijken we wat de wensen en behoeften zijn. Mijn diensten worden op maatgeleverd. Dus bel of mail me dan kom ik snel helpen!

Organizen zit in mijn natuur. Ik ben altijd op zoek naar hoe iets makkelijker, beter en sneller kan. Ik vind het heerlijk om een oplossing voor een berging te bedenken, waardoor de ruimte zo efficient mogelijk wordt gebruikt. In mijn werkverleden heb ik dit gebruikt om werkplekken en processen te organiseren of te optimaliseren.

Ik ben aspirantlid van de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Daarnaast heb ik tien jaar in de zorg gewerkt. Hiervoor moest ik nauwkeurig werken en had ik veel verantwoordelijkheid. Bij dit werk hoort een geheimhoudingsplicht. Het is voor mij vanzelfsprekend dit door te voeren naar mijn organizing-praktijk.



Marije Ruijtenberg - van der Kaap
mail naar     info@helderenklaar.nl
tel:  06 -15128258
BLOG
helder&klaar | hulp bij opruimen | Professional Organizer
hou meer tijd over voor leuke dingen!